10 SELEBRITI ....PALING MASYUKKK....WORLD RANKING

Mereka yang terkenal, mereka yang berkuasa, dan lebih-lebih mereka paling masyukkkkk.


Oprah Winfrey
Dilahirkan oleh ibu yang remaja tidak bernikah.., Oprah Winfrey tinggal di ladang neneknya di Kosciusko, Mississippi, sementara ibunya mencari kerja. Kehidupan di ladang adalah primitif, tetapi neneknya mengajar untuk membaca pada usia awal, dan pada umur 3 tahun Oprah sudah boleh membaca puisi dan ayat-ayat kitab di gereja. Walaupun kesukaran persekitaran fizikal, dia menikmati sokongan kasih sayang nenek dan masyarakat gereja, yang menghargai beliau sebagai seorang kanak-kanak berbakat..


U2
Jika anda tidak tinggal di bawah tempurung, maka gua agak pasti anda telah mendengar lagu lagu dia orang. Sensasi kumpulan dari Ireland ini telah wujud sejak tahun 70-an, namun mereka masih kekal asli dan unik dalam lebih banyak muzik berbanding dengan kumpulan lain. Muzik mereka, seolah-olah telah menakluki batasan masa dan ruang, dan umur yang terlalu.


Tyler Perry
mamat ni pegang ranking selebriti ketiga paling masyukkk. Dia seorang pelakon, pengarah, penerbit, pengarang dan penulis skrip drama.


Bon Jovi
Jon Bon Jovi bekerja dikedai kasut wanita '82, dia membentuk band mengunakan namanya sendiri dan terkenal didalam industri muzik hingga ke hari ini. Dia dan band-nya, seperti U2, telah berdiri bersama, membuat wang yang banyak di sepanjang jalan kerjaya kumpulan ini.


Jerry Bruckheimer
mamat ni idol gua gak utk karier gua,  antara rancangan tv & filem yang diterbit olehnya seperti Beverly Hills Cop, Top Gun, The Rock, Con Air, Crimson Tide, Armageddon, Enemy Negeri, Gone dalam 60 seconds , Black Hawk Down, Pearl Harbor, Pirates of the Caribbean  dan banyak lagi


Steven Spielberg

mamat ni tak yah nak cerita pengenalan kut....filem dia tengah main kat panggung sekarang ..Transformers: Dark of the Moon pengarah filem dan pengeluar (selepas Bruckheimer)


Elton John
Beliau digelar Sir Elton John pada tahun 1998 untuk 'contribution didalam muzik dan kebajikan' oleh Queen Elizabeth 2.


Lady Gaga
diva yang memperolehi popular dan kekayaan sekelip mata, oleh kerana kebanyakan gaya persembahan beliau yang unik. Beliau kini digelar , 'Monster Fame'.


Simon Cowell
Simon Phillip Cowell lahir pada 7 Oktober 1959 adalah Eksekutif A & R, pengeluar televisyen, usahawan dan selebriti.Beliau dikenali di United Kingdom dan Amerika Syarikat untuk peranan sebagai hakim bakat di TV seperti Pop Idol, The X Factor, Britain Got Talent dan American Idol. Beliau juga merupakan pemilik produksi televisyen dan muzik penerbitan house Syco.....baca sini


James Patterson
Dalam tempoh tiga tahun yang lalu, buku tulisan James Patterson telah terjual kira-kira 220 juta naskhah di seluruh dunia.



laporan asal : http://2leep.com



 kalau suka artikel ni tak reti reti....klik LIKE....kat atas tu je...bukan kena sen pun brader.....




 



Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Top 5 Cydia Sources to Get Cracked iPhone Apps

The Mechanic (2011) BRRip...Movie Download

Keajaiban Angka 9 (Sembilan) Pada Kedua Telapak Tangan Kita