Artis Yang Cari Publisiti Murahan...

Miera Leyana tak perlu minta maaf gara-gara memakai baju yang menampakkan sebahagian teteknya sebaliknya dia patut berterima kasih kepada pencipta pakaian itu, Wan Huzairil kerana kalau tidak pakaian tersebut sudah tentu orang tidak mengenali siapa Miera Leyana.


Hanya sehelai baju telah melonjakkan nama Miera Leyana... Hebat!
Sungguh... Aku sendiri pun rasanya tak pernah dengar namanya sebelum ini. Maknanya namanya tidaklah hebat sangat dalam industri hiburan kita. Tetapi gara-gara berpakaian sedemikian, tiba-tiba namanya meletup dan semua orang pakat cari gambarnya itu di Internet.

Lagi pun buat apa nak minta maaf sedangkan Miera bukan setakat artis tetapi juga model antarabangsa (ikut pengakuannya (disni lah !!!) . Jadi sebagai model antarabangsa setakat bergambar sehingga menampakkan sedikit bahagian buah dada (sebab fesyen pakaian) apalah sangat kalau nak banding ramai lagi mereka yang mengaku sebagai artis, berpakaian hampir separuh bogel malah ada yang sanggup berbogel pun. Jadi buat apa Miera kecoh-kecoh nak minta maaf pada peminat?

Aku percaya selepas ini saham Miera meletup-letup dan akan menjadi buruan ramai kalangan produser untuk mengambilnya sebagai pelakon drama atau filem mereka. Malah para VIP gatal yang sedang mencari calon bakal isteri muda pun akan resah gelisah nak tahu siapa gadis ini, kan?

Jadi, tahniahlah Miera kerana anda telah berjaya melonjakkan nama anda di persada hiburan tanah air hanya melalui sehelai baju sedangkan berlakon 5 drama sebelum ini haram tak ada siapa perasan adanya pelakon bernama Miera Leyana.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Top 5 Cydia Sources to Get Cracked iPhone Apps

The Mechanic (2011) BRRip...Movie Download

Keajaiban Angka 9 (Sembilan) Pada Kedua Telapak Tangan Kita