KEMPEN BARU KFC....MAAFKAN KAMI...MAAFKAN KAMI...!!!!

Peringatan kepada yang suka makan KFC, lu orang sendiri tengok apa pekerja KFC buat, branch mana yang dia orang buat kerja tak senonoh ni gua tak pasti pulak, tapi yang pasti kumpulan pekerja tu semua melayu...
gua rasa memang banggang budak budak ni.

Amacam ada yang nak pekena KFC lepas ni ??? siap bagi amaran supaya jangan makan ayam 'spicy' kat pekerja perempuan..Gelak sakan budak budak hamlau ni....memang 'Kurang Ajar'.......



bawah ini pula kenyataan dari En. Mohammad Alwi - Pengarah Urusan bahagian Opersai Restoran KFC Malaysia,
biasa lah...benda dah terjadi, macam2 tindakan diambil, sebelum terjadi tak terpikir ke..benda benda ni boleh berlaku...???
 
dailog dari skrip ayat ayat manis pihak KFC...(hhmmmm sama macam kes salah sorang penasihat parti tu jugaklah bila video panas terkeluar je...tepis sana tepis sini)....
senang je pihak KFC tepis KAMI PIHAK KFC MEMINTA MAAF...orang Malaysia ni kan pe 'maaf' orang nya....
dailog : beberapa hari yang lalu klip video 'YANG KELIHATAN 'SEOLAH OLAH' seorang telah merosakkan hidangan ketika proses penyediaan makanan di dapur salah sebuah restoran kami tersebar diYouTube.
komen gua :  KELIHATAN SEOLAH OLAH.....pada firasat gua apa yang diajar disekolah dulu lah...maksud SEOLAH OLAH adalah 'MACAM/SEPERTI'..dalam bahasa orang putih "AS IF" ' perbuatan yang belum dilakukan hanya sebagai gambaran sahaja...tetapi dalam video tu terang terangan budak budak pekerja KFC tu buat pekara tak senonoh tu
lagi satu part 'SESORANG' pihak KFC tak berkata yang mamat dalam video tu pekerja KFC pun.....dia cuba menepis lagi ...abis mamat tu pakai baju KFC ...sapa bagi, dia tempah kut saja2 suka jadi fan KFC kut...

dailog : bagi pihak KFC Malaysia, saya berasa amat kesal terhadap kebimbangan, kerisauan yang dirasai oleh anda semua kerana insiden ini menyebabkan keyakinan dan sokongan ribuan peminat KFC sedikit sebanyak terjejas.
komen gua :  kesal...?? bimbang??? kerisauan ??? sapa yang risau ??? KFC ke orangramai......rasanya dia yang takut bisness dia yang terjejas.

saya ingin berkongsi maklumat situasi sebenar apa yang berlaku mengelak kejadian seperti ini berulang lagi
komen gua : .....senang beb berniaga kat malaysia ni.....(maaf kan kami...maaaf kan kami...macam lagu p.ramlee)
pada oktober 2010, seorang individu telah menghubungi pihak KFC dan menyerahkan CD video.... 
video apa ya tu??? cerita hantu? video KL Ganster..ooops
tindakan yang akan diambil katanya :
1. pasang kamera didapur…..
komen gua : oooo pasang kamera boleh selesaikan masaalah tu???

2. pihak mengubah struktur organisasi bahagian dapur, SEORANG penyelia ditugaskan sepenuh masa untuk memastikan setiap hidangan yang dikeluar oleh kami menepati kualiti & standard KFC
komen gua : abis selama ni KFC takde supervisor ke ? , kalau ada apa dia buat selama ni???……

lu orang sendiri tengok.............lu orang sendiri pikir lah....lu orang pun dah besar...pandai2 lah




 kalau suka baca tolong klik LIKE.... KAT ATAS...bukan kena sen pun brader.....

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Top 5 Cydia Sources to Get Cracked iPhone Apps

The Mechanic (2011) BRRip...Movie Download

Keajaiban Angka 9 (Sembilan) Pada Kedua Telapak Tangan Kita