Pelakon Melayu Kencing Tak Tos + Produser Cina = sasar Boxoffice...

Minah melayu, beragama islam ni bangga sungguh dia siap "Syukur Pada Tuhan" lagi, nak tahu lebih lanjut luangkan sikit masa baca blog dia sini.


Minah melayu yang gila glamour ni, apa pun dia sanggup buat, janji dapat berlakun, 
Maruah, tata susila sebagai seorang yang mewakili perempuan melayu, islam dah jadi tempat kedua, ketiga dan mungkin juga dah lenyap dalam diri dia.

Minah ni bangga dapat sign kontrak bernaung selama setahun dengan syarikat OutLoud Studio., tuan empunya studio ni bangsa Cina nama dia Ernie Chin agama dia ntah la tak pasti pulak, buddha ke kristian ke , yang pasti bukan islam lah.


Orang cina ni dalam hidup dia mana ada halal haram....betul tak?  Bagi dia kalau bukak bukak baju ni kira pekara kecik pada dia orang, janji boleh jual produk dia, ...pada wa tak kisah, itu cara dia berniaga tapi kenapa dia tak suruh bangsa dia je yang bukak bukak tu kenapa dia suruh budak melayu, islam pulak, pastu minah bingai ni pulak...bukan ada akai...tak ada mulut ke nak bersuara? tak ada pendirian ke ? ....tarak akai punya melayu....

ni gambar dia gak ni....hmmmm..ingat kan tadi dah takde kain kat umah...
sekejap ada kain, sekejap hilang kain.....janji glamour....beb

nota : 
ini bukan isu perkauman tetapi wa sedih tengok bangsa sendiri,  
wa pun faham minah ni nak maju, nak naikkan taraf ekonomi hidup dia, tapi tak kena cara nya tu...tak ada pendirian langsung, makanya bangsa lain hanya memperalatkan bangsa kita yang tak berpikir panjang consequences pada diri sendiri,bangsa & agama... itu aje beb

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Top 5 Cydia Sources to Get Cracked iPhone Apps

The Mechanic (2011) BRRip...Movie Download

Keajaiban Angka 9 (Sembilan) Pada Kedua Telapak Tangan Kita